Alla inlägg den 23 juni 2014

Av mikaela severin - 23 juni 2014 22:38

Va uppe sådär 04,30, jävligt pigg imorse, va ute på 40 min pw! Riktigt skönt! Sen va de all in för jobb till 15,15 innan de bar av till gymet! Kände mig tung som en flodhäst, förmodligen mycket vätska kvar i kroppen! Blir så jävla irriterad på dessa chins! De går bara inte!!!
Fast ja ger fan aldrig upp, snart dka de sitta! Så de så!
Kört ett grymt bra ryggpass! Ökat massa vikter! 80 kg marklyft, de är ju inte så jäkla mycket att sätta en 6:a i, ha gjort de förr, men efter allt dietande under senaste året, så ha de vatt mycket lätta vikter för jobba med teknik! Men nu när ja äter mycket mer, kör kreatin ( kre-alkarlyn) o dessutom ha en grym PT, så är den tunga fasen rätt rolig! Körde även upp vikten i skivstångsrodd till iaf 37,5 kg! Alltid nått! Ha två feta blåmärken efter hantlarna, ett på varje handled, viktskivorna ha väl legat mot från hantlarna, varje gång man vatt på väg attt tappa greppet, ja jag är en av de få som få blåmärke så fort man petar på mig, ha jämt blåmärken på smalbenen, så fort ja råkar nudda mot benet mot en stång, så ha ja nytt blåmärke! Theo är precis likadan, alltid konstant blåslagen om ben o armar, om han bara så gått emot något!
Imon är aktiv vila!
Varit på moves k& motivation ikväll på sneakpeek och lyssnat på Jörgen Norheim! Hur lyckas du som PT, vad krävs av dig, hur arbetar en PT! Grym kille, som själv vart med om en hel del i livet! Kännssom de kommer bli en grymt rolig och givande höst! Och jag ser grymt mycket fram emot att börja på denna utbildning.

Nu är de sängläge! Mörbultad i rygg!
Så godnatt :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards