Alla inlägg den 26 juni 2014

Av mikaela severin - 26 juni 2014 21:47

Asså vaknade så jäkla trött imorse! Va som en zoombie på väg till jobbet! Ha bara vatt missöden på missöden hela dagen! När kl va 11 hade jag redan en bula i pannan, för ja öppnade en skåpslucka o samtidigt pratade med en tant, sen körde ja ryggen hårt som fan rätt upp i en dörr, på väg ut på rasten snubblar jag i trappen, bestämde redan där, att de va nog bäst med veckans vilodag från gymet, hade väl flugit av löpbandet lr nått! Jaja! Passet på jobbet flöt på! Va o storhandlade efter , kommer hem med 6 kilo kyckling, 1 kg ryggbiff, 2 kg torsk, 3 kilo broccoli, o 1 kg brysselkål, o lite lax o annat till Theo! Ställer mig o gör 10 matlådor.. Sen bara vafaaan! Ja har fortfarande bara en halvfrys! Lyckas stuva in frysmaten men inte en jävla matlåda! Smidigt! Jamen jo! Är glad om de ens går o dra ut lådorna!
Fler missöden, en tå i sängen, gör jävligt ont o slåi, en grytlapp eldade ja fint upp på en platta ja inte stängt av, och 2 matlådor råkade hamna i golvet! Nu ligger ja i sängen! Bäst o sova!
God natt!

Ps! Ha sjukligt ont i benen! Vill knappt veta hur de känns imon :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards