Alla inlägg den 15 juni 2014

Av mikaela severin - 15 juni 2014 21:08

Just nu är de så jäkla lugnt o fridfullt i kroppen, från o vara tokstressad, så känner ja ett sånt lugn, de bara flyter på, kan ju bero på jag nästan vart ledig i 1 vecka från jobbet, men på tisdag är det dags igen! Så bäst o inte säga för mycket!
Men blev så ännu mera motiverad o inspirerad av bara vara på Alströmertrofen, o stolt se dessa grabbar o tjejer glänsa, så de få mig bara mer motiverad till att aldrig ge upp! Ja skadit! Så enkelt är de! Vågen, den tänker ja inteens på, ja. Vet att den kommergå upp , o de stör mig inte, ja behöver mer muskler, fett kommer på köpet, Thats it! Nu har kroppen o jag fått ett hyffsat bra samarbete, så med coach Anders vid min ena sida o coach Thom på nästa, så skadå inget gå fel! Så länge min kropp inte stressad på nytt!
Armpasset idag va jäkla gött! Va helt slut efter! O de kändes fantastiskt att lämna gymet lite skakis, att de kändes bra!

Med ett leende knallar jag i säng:)

God natt!

Av mikaela severin - 15 juni 2014 05:59

Hade inte en aning om att ja ens hade gjort ett inlägg när ja kom hem igår, måste vart i sömnen! Men fy va trevligt de va igår, o nervöst! Va där redan kl 8 för fixa biljetten, o sen begav vi oss in för spana in CCB, o Bodyfitness. Lite paus på de innan vi drog bort till Pizzerian o käkade, fock så va de matlådor för mig, ingen ätarlördag, så vartenda paus, va de bilen och kylväskan som gällde! Gick hur smidigt som helst.
Hyder o Thom gick ner för förberedning ett par timmar innan, medans ja o jaquline satt nervösa o väntade! Även Team Thom va på plats ( 4 grabbar från gymet i växjö med varsin T-shirt med trycket Team Thom! En 5 e placering för Thom! Lite trist, trodde inte de! Han hade bra form, riktigt hård, men va hård konkurrens i den klassen, o ja tyckte väl förvisso att han iaf borde haft en plats på pallen!
Suwe från växjö tävlade oxå, o drog hem 1:a placeringen sin klass, samt Overall! 2 mycket duktiga killar som gjorde sitt allra bästa!

Nuär de morgon pw! Sen hämta skruttunge. I Tingsryd, o mot gymet o trycka armar:)

Ha en bra dag i solen:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards