Alla inlägg den 4 juni 2014

Av mikaela severin - 4 juni 2014 20:43

Idag började jag med mitt nya kostschema, kändes jävligt tokigt att käka kött m sparris till frukost, kan ju medge att ja saknade gröten! Men vill man nått, då är de inte så jäkla svårt, ja ha lagt all stress med sommarform bakom mig! Ja vet, att ja kommer va rund, ja vet att vågen kan visa betydligt mer, men ja vet oxå att de kommer läggas på muskler! O i slutändan är de ju värt de, när de väl är dags för deff, o den dagen kommer, då bli de merspännande o se vad som döljer sig under :)
Så ja tänker bara äta vad coach Anders säger, träna som Thom planerat, lyssna på min kropp, bolla tankar med dom båda, så kost o träning går ihop! hitta nått som funkar! Nu är de dags o stressa ner! Ja vet vad ja vill, o ja vet vad jag kan!

Idag blev ett makalöst bra ryggpass! Svetten öste, kroppen öm o mörbultad, o jag är nöjd!
Har grym träningsvärk i benen sen måndagens pass, o brännande magmuskler! Men vad fan! Konstigt om ja inte hade haft de efter så långt träningsuppehåll! Grymt bra upplägg av Thom!
Imon är det aktiv vila, så bli morgonpromenad, sen löpbandet en vända!

Vaknade ju redan 06 imorse o drog på promenad 06,30, sen va de en kort vila, för sen fixa matlådor! 17 lådor ris o kyckling o grönt! 13 lådor kött o sparris! Fint de!!

Nu bli de soffan en vända, ska tvinga ner en äcklig kasein! Urk!

God afton!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards