Alla inlägg den 29 juni 2014

Av mikaela severin - 29 juni 2014 21:12

Dagen har bestått av en morgon pw i minnernas tecken, traskade genom Tingsryds små gator, passerade bland annat Myrstackens förskola! Tänk att de är 26 år sedan man gick på Lekis där, åh så passerade ja den lägenheten, jag flyttade ihop med min alla första sambo, endast 15 år gammal! 23 kvadratmeter stort, o kostade 1250 spänn i hyra! 17 år sedan! Var tog tiden bara vägen! Gick rundan förbi byn, o försökte minnas hur den va förr! Ja inte allt för mycket är ju ändrat, men lite iaf!
Sen vade jobb 8-14, sista passet för helgen, på de jobbet, nu är deny arbetsvecka, fast på hemmaplan i växjö! Är dock ledig ons o tors, då de är jobbhelg, men jönköping är planen på ons, o på torsdag är de barnens gård med familjeteamet som gäller! Theo längtar såklart enormt mycket!

Drog till gymet en vända när ja kom hem, men hade först ingen lust alls, va såå trött o hade kunnat somna stående, men, när man kom dit så var där givetvis massa härligt folk, blev som vanligt bra träning, o goa skratt!
Satte min bicepscurl i 4 set, på 25 kilo, med jävligt bra kontakt! Mina dips blir fler o fler, äntligen börja ja orka lyfta de där extra kilorna, ja körde på tiden på hälsostudion mycket dips, även med lite vikt, men då vägde ja oxå, nästan 6 kilo mindre, men nu börja styrkan ta sig o de blir lättare o lättare! Kanske dags att läggapå en liten viktskiva näst;)

Testade ju medly i Tingsryd ilördags, nära på lida av klaustrofobi! Sååå litet, jämförelsevis så va hela gymdelen + cardiodelen där, som halva vär konditionssal! Vi har ju typ bara sådär 18 löpband, ett tiotal cyklar, likamånga crosstrainers, roddmaskiner, o trampmaskiner, o streching hörna! Så tänk va litet medly är! Dessutom har ju vi en skitstor grupptränings sal, en spinningsal, 3 stora " rum" med maskiner, som är större än derasgym ihop, o så öppnar ju vårt 24/7 när som, vi får en tag till en annan del av gymet som är obemmanat, men fullt utrustad , i anslutning till ordinarie gymet, bara egen ingång! O bara den är ju 3 gånger större än medlys! Så ja, ja trivs på mitt gym! Ävenom de kan vamkt folk på kvällarna! Så är de ju inte alls lika litet o varmt! För 279 kr månaden, är de 10 ggr mer gym!
O fler grupp pass som erbjuds! Hört att yoga ska komma! Bör ja testa! För stressens skull!

Nu sova! Morgon pw, jobb och benpass imon! UNDERBART:)


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards