Alla inlägg den 3 juni 2014

Av mikaela severin - 3 juni 2014 23:26

Vart en låång låång låång dag på jobbet! 7,30 till 21,00.. Mer eller mindre totalt dö! Nu förtjänar fröken Severin 2 dagars ledighet! Fokus på mig själv!
Har på min 55 minuters långa rast hunnit att handla lite!
Imon introducerar vi nya kosten, bye bye gröt!! O bye bye ägg!! Nu bli frukosten nötkött/ vilt o sparris! Noll kollisar på morgonen! Desto mer på dagen! De känns nog lite konstigt att sitta o äta kött kl 06 innan jobbet, men tro de kommer flyta på! O bra!
Träningsvärken från gårdagens ben & magpass har smygit sig på, från o va slutpumpad o skakis o mörbultad igår kväll, till under dagen idag, bli mer o mer orörlig, har jävligt brännande magmuskler o värkande ben, hur de känns imon, de våga ja inte tänka på, åh skit samma, jag har ryggpass imon, så benen ha ja inte tänkt lägga energi på o känna efter, bita ihop! De är ju skön värk!
Men nu ska ja sova! Imon bitta bli morgoncardio!

God natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards