Alla inlägg den 17 juni 2014

Av mikaela severin - 17 juni 2014 23:20

Kan undra ibland! Vaknade, steg upp, klädde på mig mjukisbrallor o diverse för ge mig ut på morgon pw, undra vafan emma gör uppe när ja ser hon sitter på sängkanten i sitt rum o pratar i telefon, hon glor märkligt på mig när ja frågar va hon gör uppe 04,30, får till svar, va gör du? Mikaela klockan är 00,30! Öhh åkej! Va ju bara att klä av sig o gå o lägga sig! Att man inte ens reagerade på att de va mörkt!! Hmm!
Efter jobbet va ja totalt slut! Åkte direkt hem o sov i en timme! Magkatarr, o helt slut! Märks att man inte jobbat på några dagar! Tur man är ledig imon!
Har haft den sjukaste träningsvärken ever idag efter gårdagens pass med coach Thom! Lite smått panik när de gör så ont att klä på sig! O så ont att knäppa upp bh:n så ja inser att ja vart en jävla gnällfia hela dagen! Whatever, feels good anyway! Pallade mig till gymet iaf efter min vila, dock bara för cardio! Den va kämpig, som fan med en öm rygg!

Blev en lugn kvällspromenad för hämta busungen hos stödfamiljen oxå ikväll! Rätt skönt:)

Åh nu går ja väl officiellt ut med att jag den 17/10 börjar min PT ( personlig tränare ) utbildning i Växjö på Afpt!
Kommer bli en grym höst! Informationsmötet är redan på måndag! O är de nån som är sugen på följa med! Hojta till!

Jag kommer kombinera dessa studier med mitt jobb, då kursen är förlagd fre kväll- söndag kväll varannan helg!
Behöver introducera nått nytt i mitt liv på arbetsfronten! Kan inte gå som uska på ett äldreboende enbart o slita ut mig, kommer bara bli en av dom där gamla bittra surkärringarna om sådär 15 år! Vägrar stort! Samtidigt trivs ja med mina små söta pensionärer, men måste få en kick av göra nått nytt! De sägs ju att man ska byta jobb var 5e år, så varför inte byta intiktning oxå? Är ju faktiskt inne på mitt 5e år på samma arbetsplats!

Nu sova! Pw innnan frukost! Sen är de möten, o benpass som häller! Se om ja kan bearbeta herr Theo till ta lite blodprover imon! Så de bli gjort! Fick ju med trollerisalva ( emla) :)

God natt:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards