Alla inlägg den 22 juni 2014

Av mikaela severin - 22 juni 2014 20:37

Vart riktigt lat idag! Sov till sådär 6,30, tog en morgon pw på 4 km i soliga Tingsryd! Den döda hålat, en bil va vad jag såg på 35 min! O de va hemtjänsten!
Satt o blarrade lite skit med mor o syster, sen deckade jaallt av en stund efter lunch! Snarkade som en gris, trots Theo försökte väcka mig var 3 e min, fick samma svar tillbaka, tyst! Ja sover! Åh så ipaden på högsta volym, o emma som satt vid datorn! Ja de va nog hög ljudnivå i detta rum!
Vid 15 lyckades vi iaf packa oss iväg mot stan, o sen drog ja till gymet! Kändes ju mindre bekvämt att traska in som en uppsvälld vätskefylld gris!
Ställde mig mina 10 min på löpbandet, på väg in mot gymet, så sitter coach Thom, ett glatt Hej, o jag hörde bara ordet Stopp, backa... Öh, till min förvåning fick jag frågan vad jag syndat på.. Hmm ja jo jag åtpå misommarafton, du vet sill o nypotatis, tårta o grillat! Åh de va exakt vad kroppen inte tål! Räckte med känna på armen min för konstatera att ja va rätt rejält vätskefylld! Ja jo men ja va ju ärlig med vad ja ätit, sen attmin sjuka jävla kropp reagerar sjukligt mycket är jävligt trist! De tar några dagar innan de rinner av:/, men på lördagskade inte ätas någonting! Nopp! Nu behöver kroppen återhämtas o få bra mat, som den mår bra av!

Kört ett pass armar idag, tyvärr gick de inte som ja ville! Visst, ja höjde Alla vikter! Men ja va sjukt trött i kroppen, kändes som ja aldrig skulle bli klar! Men ja höll mina 90 min! Hade nog kunnat bli bättre! Men vi laddar om batterierna till ben imon! Så de så!

Nu är det dags för soffläge en halvtimme sen sängen!

Trevlig kväll :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards