Alla inlägg den 19 juni 2014

Av mikaela severin - 19 juni 2014 21:44

Somnade duktigt sent, fest ovanför, Westlife spelades, höll på avlida! Men somnade sådär måttligt utmattad runt 24 tiden, åh va åter uppe vid 04, dålig sömn! Inte vad ja hade tänkt mig!
Men well well, blev 4 km pw iaf innan frukost o mot jobbet! Höll på gå i bitarpå jobbet, allt va så bra på morgonen, sen kommer en viss person o bara kraschar allt! Va så tårarna sprutade, bli så jävla trött på allt! Så jävla snäll o drog in min föräldraledighet på midsommardagen för ställa upp, så kan man fan inte få nått tillbaka, när man själv behöver!
Drog iaf till gymet , skulle haft aktiv vila idag, men eftersom nu alla gym är stängda både fre & lör, blev de att ta axlar & bröst, så ja kan ha träningsfritt imon o sen köra aktiv vila i form av morgon pw & kvälls pw på lördag! Sen är man åter på banan! Va ett grymt bra pass! 3 st PB! Kan kännanig grymt stolt! Finns för o nackdelar med gå upp lite i vikt, finns lite mer energi o styrka, dessutom är kreatinet kre-alkalyn jävligt bra! Bli ett extra tryck!
Nu har vi anlänt till Tingsryd, hemma hos min älskade mami, så skönt o bara komma hem, lägga sig i sängen i sitt gamla rum, att man vid 32 års ålder kan sakna de! Min mamma är min idol, trots alla våra bråk o tjabb, så är hon ändå den bästa som finns! Träffasväldigt sällan mot va vi gjorde då, bli mer mysigt o komma hem då:) ska va här till lör em, sen bli de stan o jobb 15,30-20,30, men jobbar även här nere från 8-14!

Har lagt fyllningen i jordgubbstårtan! Fy vad vi ska smaska;)

Bli en heldag i synd! Frallefrukost, gröt o ägg! Sill o nypotäter o gräddfil, tårta till kaffet, o grilla på kvällen, men ja står över alkoholen!

Dags o sova, träningsvärk i benen börja bli tuff, värst e nog rumpan, kan knappt sitta!!

Trevlig midsommar alla!

Av mikaela severin - 19 juni 2014 21:41

Somnade duktigt sent, fest ovanför, Westlife spelades, höll på avlida! Men somnade sådär måttligt utmattad runt 24 tiden, åh va åter uppe vid 04, dålig sömn! Inte vad ja hade tänkt mig!
Men well well, blev 4 km pw iaf innan frukost o mot jobbet! Höll på gå i bitarpå jobbet, allt va så bra på morgonen, sen kommer en viss person o bara kraschar allt! Va så tårarna sprutade, bli så jävla trött på allt! Så jävla snäll o drog in min föräldraledighet på midsommardagen för ställa upp, så kan man fan inte få nått tillbaka, när man själv behöver!
Drog iaf till gymet , skulle haft aktiv vila idag, men eftersom nu alla gym är stängda både fre & lör, blev de att ta axlar & bröst, så ja kan ha träningsfritt imon o sen köra aktiv vila i form av morgon pw & kvälls pw på lördag! Sen är man åter på banan! Va ett grymt bra pass! 3 st PB! Kan kännanig grymt stolt! Finns för o nackdelar med gå upp lite i vikt, finns lite mer energi o styrka, dessutom är kreatinet kre-alkalyn jävligt bra! Bli ett extra tryck!
Nu har vi anlänt till Tingsryd, hemma hos min älskade mami, så skönt o bara komma hem, lägga sig i sängen i sitt gamla rum, att man vid 32 års ålder kan sakna de! Min mamma är min idol, trots alla våra bråk o tjabb, så är hon ändå den bästa som finns! Träffasväldigt sällan mot va vi gjorde då, bli mer mysigt o komma hem då:) ska va här till lör em, sen bli de stan o jobb 15,30-20,30, men jobbar även här nere från 8-14!

Har lagt fyllningen i jordgubbstårtan! Fy vad vi ska smaska;)

Bli en heldag i synd! Frallefrukost, gröt o ägg! Sill o nypotäter o gräddfil, tårta till kaffet, o grilla på kvällen, men ja står över alkoholen!

Dags o sova, träningsvärk i benen börja bli tuff, värst e nog rumpan, kan knappt sitta!!

Trevlig midsommar alla!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards