Alla inlägg den 28 juni 2014

Av mikaela severin - 28 juni 2014 23:45

Ja må ha ett rejält bagage bakom mig, mer än någon skulle kunna ana, ingen som känner mig på ytan, vet vilket helvete ja haft! Om och om ska man fortsätta prövas, men ja ha lärt mig, oavsett hur många gånger ja faller, så är de fan bara bita ihop och resa sig upp! Hade ja inte haft min älskade Theo, hade ja förmodligen kommit någongång till en punkt ja inte hade orkat mera. Men ja ha sån livsglädje, ja kämpar hårt, med att vara mamma till 100%, sätta mat på bordet, jobba och slita med själen, och unnamig något ja själv vill och behöver!
Idag gick ja i personlig konkurs! Utgifter som inte kunde vänta, räkningshögen växer, tur att ja handlat lite mat, sen hur man kommer till jobbet de årerstå o se, ha inte ens pengar till laga min cykel, tiden finns inte till att gå, mellan dagis ööpettider o jobbtider, mitt andra jobb är i T-ryd! Ja ja känner just nu- gräv en grop! Men de tänker ja inte! Semester vet ja i år inte vad de innebär.. För de har jag inte råd o ta, så mina 3 v semester, bli 3 v arbete på mitt timvik! Hade ja en chans o vila, hade jag, men de går inte! Ja ha iafgjort mig tjänsten att utbilda mig i höst! Visst de kostar! Men i längden, så bli de nog ganska jämt, ja slipper kanske hinna bli utbränd! Ja är inte långt ifrån! Ja va på väg, ja var sjukskriven, men vem kan gå hemma utan få en krona? I 4,5 månad? För numera räcker de inte o vara på väg att bli utbränd, o in o utpå sjukhus! Då måste bli riktigt utbränd, o inte ta dig ur sängen, då kan dufå pengar, för gå hemma ett par tre år!
MEN, ja är stolt, att ja kom ur de, nu vill ja bara bli skuldfri, är ju inte lite man dra på sig på 4,5 månad! Må bra, va migsjälv, o köra mot mina mål! 2 stora saker! Träning- mål, och utbildning-jobb! De lönar sig o va stålkvinna :)

Kollat på Frost ikväll på jobbet, himlans mysig film ;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards