Alla inlägg den 30 juni 2014

Av mikaela severin - 30 juni 2014 21:58

Som vanligt, segt okomma ur sängen, zoombievarning! Sov som en kratta! Hade förmodligen kunnat somnastående på jobbet! Haft extrem trötthet sista veckan, va inne hos ssk o kollade blodtrycket, inte konstigt man e trött när blodtrycket är lågt igen :( nere på 105 i övertryck! Hoppas bara inte mitt kalium rasar igen!!! Så fått en telefontid nästa vecka, för att ev få nya prover ordinerade, om ja nu inte till o med kanske få göra ett akutbesök! Vi får väl se! Få ta nytt tryck på jobbet imon!

Drog direkt till gymet, kört ett grymt benpass! Fyy fan vad ont jag har! Grymt! Ökat massa vikter idag igen! Känns ju suuuuuper!!

Va hemmaen kort vända, Theo var iväg, så käkade lite fort, o begav mig till sjukhuset för besöka Sofia, så opererat sin brutna arm! Fifan vilken smärta!

Nu är man nedbäddadi sängen! Tänker sova till ja vaknar, tippar på att ja vaknar mellan 05,30-06,30! Bli morgon pw, o aktivvila! Åh jobb på de!

Så underbart när folk kan motivera och inspirera varandra! De är så underbart att kunna va en inpirationskälla för någon! En envishet, en stark vilja, o man klarar de mesta! De gäller bara att inte ge upp ;) kör hårt!

God natt:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards