Alla inlägg den 1 juni 2014

Av mikaela severin - 1 juni 2014 19:47

Vaknade faktiskt redan kl 06.15, va bara hur pigg som helst, gick inte somna om, så medans de andra sov, tog jag en 30 min lugn promenad, underbar start på dagen! Trodde Theo skulle vakna o joina mig till frukost vid 7,30, som jag anade öppnades sovrumsdörren vid den tiden, när ja stod med gröten, ett snabbt godmorgon o han försvann på toa, för traska in till sängen igen, va 110 % säker på att han skulle drapå teven o gick in några min senare för informera att frukosten va framdukad.. Till min stora förvåning somnade han tydligen om.. O han vaknar alltid mellan 6-7, galet chockad så fick ja äta frukost i min ensamhet! Tänkr nåväl, tar kaffet o sträcker ut mig på soffan så vakna han nog strax.. Tiden gick.. Jag blev rastlös, kl 8,30 fick jag nog, ställde mig o stekte nötfärs till matlådorna, o disade, körde igång tvätt, men ingen Theo o ingen Emma! Kl 9,30 knallade Theo upp, o då även gick ja in o väckte Emma! Sen va förmiddagens sysslor klara, låg bara på soffan o väntade på gymet skulle öppna!
Kl 13 mötte ja upp Jennie, för armpass! Första passet armar på nästa 5 veckor! Styrkan i behåll, bra focus o gott pump! Avslutade med dropset på biccarna! Slutade med extrem syra, sprang ut till toa, då spyan satt i halsen, o ja skakade som ett asplöv när ja gick ner till löpbandet till Jennie! Hon mer el mindre bara kollade på mig o sa, men dedär kan ju fan inte vara bra o skaka så o nästan spy! De enda ja hade som svar va, jo, ja ha inte kört armar på länge, o de känns hur bra som helst! Tog en halvtimme o återställa illamåendet o skakningarna, armarna är riktigt möra! Men ja e sjukt nöjd! Dips, pullups, o massa kul ha ju stått på schemat! :)
Efter gymet va de kasta sig in i duschen, på med lite smink, för komma på att matlådan med gröt & kvarg stod kvar hemma i kylen, så va bara att ta vändan om hemmet o käka, för sen dra och möta upp Mia, Lisen o Rikard, för en träff med FitLine! Första för mig, o den va välbehövlig. Nu vet ja mer om den, o ja släpper aldrig mina vitaminer o mineraler! Va en lärorik och trevlig kväll! Fler borde pröva denna unika produkt!
Maten i magen ( ris, nötfärs och broccoli) o dags att natta barnet! Som just nu tvärvägrar! Behöver själv i säng, ska upp 05, jobba till 14, Sen hem och käka, och vidare till jönköping för mätning osv! Äntligen :) verkligen en ny kick varje gång man kommer dit! Klok man, den där Anders haha! Kul o se hur hans diet resa går!

Ha en fin kväll:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards