Alla inlägg den 9 juni 2014

Av mikaela severin - 9 juni 2014 22:03

Vaknade typ 04,30 imorse, gick upp tog min fitline o ett par CLA o tänkte, nu kör vi en pw.. Nopp blev då inget med de, tänkte bara lägga mig på soffan o ladda några minuter, åh slocknar! Händer typ aldrig, vaknar dom en inställdbomb, 05,58! Inser att frukost är jävligt gott, värmer min köttbit, o drar istället till gymet och kör ett benpass! Blev ett grymt sånt, nästan alla vikte höjdes dessutom! Så vi få väl se imon om man kan rörasig! Börja bli jävligt ömt o tungt i benen!!

Sen vade hem o vila en stund , laga middag, och dra till dagis o och jobb! Bestämde mig för bojkotta bilen! Onödigt slöseri med pengar! Så blev 3,5km promenad i solen och 3,5 km hem ikväll, rätt skönt! Bara älskar solen :) åh nu e jag ledig, tills på tisdag nästa vecka :) underbart:)

Fick innan jobbet ett överraskande samtal! Måste va en lite tursam dag!! :)

Nu säger vi godnatt:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards