Alla inlägg den 16 juni 2014

Av mikaela severin - 16 juni 2014 21:30

Vågar man släppa alla tvivel, mja ja tror de, jag hoppas i alla fall de! Ja allt flyter ju, känner mindre stress, o träningen känns fantastiskt bra! Haft ett Grymt ryggpass med Thom! Grym är han! Ganska mörbultad, o de känns så jäkla bra! O de känns så bra att träningen ger resultat! O ja känner riktigt hur bra jag återhämtar mig mellan mina pass, mot vad jag gjorde innan! Nu kör vi fas 2! Färre reps, tyngre vikt! Jajjemen!
Ja ger 100 % av mig själv, ja sköter min kost, till punkt o prickar, jag sköter min träning, till punkt o prickar, jag tror på mig själv, jag drömmer stort, ja sätter höga mål! O ja är stolt över mig själv, för varje litet steg i rätt riktning, berömmer ja mig själv! ( Inte med mat dock, en klapp på axeln) De finns inga ursäkter!
Antingen gör man det, eller skiter man i att! Ja är redo för att köra spikrakt i mål!
Så nu kör vi! Imon är ny dag, nya möjligheter, de blir morgonpromenad, de blir jobb tidigt, efter vart ledig en vecka! sen är det aktiv vila som gäller efter jobbet!
Åh så barnfritt ett par timmar efter de! Finemang! Rena återhämtningen:)

Nu bli de Casein! Äckligaste drycken! Bli inte ens god om man mixar den till smet, inte ens med pepparkakskrydda eller lakritspulver! Men allt kan ju fan inte va gott! Bara klunka i sig o se glad ut:)

Trevlig afton!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards