Alla inlägg den 12 juni 2014

Av mikaela severin - 12 juni 2014 23:23

Då har fina kusinen Emma tagit studenten! En lycklig Tjej som sprang ut! Kunde inte hålla tårarna borta! Tur brillorna satt på!!
Samlades alla i kvartetslokalen mjärden, bål, vin, öl, smörgåstårtor, kaffe & tårtor, glass o jordgubbar.. Presentöppniing o allt va som de ska, en dag man ska minnas!
Va uppe o4,30 imorse på pw, åtfrukosto sen motgymet, innan Ja körde 2 lyckligastudenter till Champangefrukost på Evedal, blev vidare till CLV medTheo! Glutenprover & prover på sköldkörtel ska tas, även blodsocker, för utesluta diabetes o diverse!
Sen vade full speta hem o göra sig iordning för allt!
Även lokalen blev städad ikväll, så skönt, slipper de imon! Ska lämna nycklar redan vid 8 tiden!
Så nu sova! Men ont i benen! Som redanär sprängda med vätska! Blä! Alltid sammasak!! :(

Godnatt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards