Alla inlägg den 27 juni 2014

Av mikaela severin - 27 juni 2014 23:27

Sov som en jäkla kratta inatt, flängt upp o ner på toa, IBS är plågsamt då o då :( sen behagade herr unga Theodor att vakna 06,10 o skrika hej vilt om näsdroppar, åh tvärvägrar somna om, o samtidigt kommer Emma hem efter vart hos en kompis i natt, Theo skulle envist ligga kvar o kolla i sängen, så greppade lurarna o drog 4 km pw! Sen kunde vi käka frulle! Blev ett pass på gymet vid lunchtid, bröst & axlar! Satte PB i bänk, åh utan pass, men va rädd, eftersom 2 rejäla grabbar råkat ut för olyckor i bänkpress! Men de gick! Bröst passet flötpå, däremot vaaxlsrna inte lika villiga! Svårt o höja vikter, man önskar de fan s mellanting! Alla pass kan dock inte va lika bra!
Va vägning imorse, fick lite chock där! 0,5 kilo upp på en vecka! Kan bero på kreAlkalyn, de sägs de inte binder vätska, men de där tro ja att lite bli de nog! Fortsätta kämpa! Never give up, som coach Anders alltid säger! Ska ju ses för mätning på ons! Spänd nu;)
Jobbat 16- 23 akut i tingsryd ikväll o så bli de imon o på söndag!

G night!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards