Direktlänk till inlägg 15 september 2014

Dumma stress!

Av mikaela severin - 15 september 2014 21:01

Ha hänt en hel del sista 2 dygnen o återigen känner kroppen stress! Hade precis fått bukt med den, så blire såhär:(
Ha svårt o få ihop min morgoncardio just nu, idag blev min pw sen, 8,15 som först, o frukost kl 9, va vrålhungrig vill ja lova, va dessutom tvungen o lägga in ett träningspass på fm, o jag går inte riktigt hand i hand med de, jag tycker jag är betydligt klenare o mindre energi, än när jag hunnit äta ett lr ett par mål till! Ja tränar hellre sen eftermiddag/ tidig kväll! Så efter bara ätit frukost, va de ryggpass! Men de gick hyffsat bra faktiskt, blev lite aggressiv när ja bara klarade 2 chins! Men de kommer åter, fixade 4 förra veckan, dock med 2,5 kilo mindre vätska i kroppen! Hoppas den rinner av fort nu!!
Imon är de jobb 7-14, sen är de städ 14-17!! Är inte nån jävla städkärring, är fan undersköterska, åh så kallar dom in en på obligatorisk storstäd! Bli man glad, speciellt när man vet hur skitigt o dammigt där är, o man själv lider av svår damm o kvalsterallergi, så bli de ju jäkla kul o röra om där, när man knappt kan storstäda hemma! Fått en muntlig läkarordination på ta 2-3 antihistaminpiller, och 6 betapred 1 h innan, för " kväva" allergin, kommer dock vara extrem trött i några dygn på dom doserna! Verkligen vad jag behöver just nu!
Nu sova! Alarm ställt 04, tidig pw innan jobb! Ska hinna med frukost, väcka barn o lämna på dagis oxå!
Hastädat här hemma dessutom idag, legat på golvet o torkat golvlister, o sanerat badrummet från golv till tak! Skinande rent!
Lagat mat för kommande dygn! Ha hållt igång sen 07!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards