Direktlänk till inlägg 29 juli 2014

2 trötta ben!!!

Av mikaela severin - 29 juli 2014 22:48

Oj, vaknade tidigt imorse, inte konstigt, legat o snurrat i sängen i värmen, va ju bara 28,4 grader inne vid 22,30 igår! Ändå ha fläkten gått hela natten!! Började morgonen med rasta hundarna, åh ja, mat o diverse, sen kom Emma tidigt, va käka frukost, in med Theddan i duschen o ner till marknaden, verkade svalare när vi åkte ner, 10 min senare låg solen på o de va stekhett! Faan, ja tog mig iaf runt, Theo fick åka karusell med Emma, köpte grön färg te håret, och fyllde på sitt godisförråd! De gjorde även hans mamma! Va bara tvungen ha Nougat! Men dom ligger i säkert förvar, i mammas händer! Tills de är ätardag, o jag kommer ta ett par stycken! Tur är att marknadshodis är jävulskt sött o sliskigt, några få små bitar o man är mer än nöjd! De bli bara äckligt att äta för många!
Hann även med att sova en stund efter lunchen, totalt deckade framför fläkten! Va väl välbehövligt!
Säger till alla ute i värmen, tänk på dricka, men tänk oxå på salt!! Salta en gnutta mer! Min syster fick åka akut in, med ambulans igår, hon drack o har druckit väldigt mycket, 3L ca, men har en tendens att inte svettas, men, hon har vart dålig med äta extra salt, o ta en vätskersättning då och då! Detta resulterade i akut, på gräns till livsfarligt låga nattiumvärden! Fått ligga med natruim dropp! Så snälla alla, drick de behövs! MEN salt är oxå viktigt!!

Åkte te stan för lämna grejor, ha möte o träffa upp Suwe på gymet! Blev ett grymt bra benpass! Böj o benpress satt där de skulle! O ja benpressen är jävlig, den biter, kör helt med tyngden i bakfoten, o djupt, o idag hjälpte Suwe mig o pressade upp mig med 25 kg mer än förra veckan! 2 grymma killar som står o ser till att man ger allt man har, då går de ju inte o göra annat än lyckas!! Tack grymma Suwe för idag, o tack för mat & pratstund!
Nu kan ja säga, ja ha redan ont, o ja är totalt slut i benen! Röven känns, magen svider lätt! Få se om ja rör mig imon! Ha tidigt armpass på wellness! Sen jobb!
Nu ska fröken sova! Godnatt alla grymma människor!

Ps: tack coach Thom för du puschar o tror på mig!! Du är bäst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards