Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Marknad!

Av mikaela severin - 28 juli 2014 21:28

Blev en runda ner till marknaden idag, en väldigt kort , ca 30 min i bankomatkön i värmen, sen fick Theo åka en karusell med Theus, sen gick vi o köpte 10 påsar kryddor till mig, och klubba, godisremmar & ballong till Theo! Asså, ja säger då bara detta, värmen tog dö på mig, jag orkade inte varmet runt, ja höll på svimma! Fick tag på en kall cola Zero, eftersom jag glömde vattnet hemma!
Så va hem en vända o vila sig! Sov nog i ca 1 timme, helt utslaget! Magen ha helt strejkat i natt o idag på morgonen! Så jag tog ut min vilodag idag! Passade ju iofs sig ganska bra eftersom jag körde rygg i söndags! O eftersom magen vatt som den vart, har de inte blivit morgoncardio på 3 dagar! Ja ha nog behövt vila från den, eftersom nu magen vart som den vart, ge sig ut på morgonrundan går inte, en toalett bär jag ju knappast med mig!
Nu har ja faktiskt även pimplat i Theo en vätskeersättning, han dricker inte tillräckligt :/ han bara tväääärvägrar emellanåt! Så köpt extra glass idag oxå! Även jag tog en vätskeersättning! Har ju även ökat mina mineraler igen till 2 ggr dagligen! Behövs i värmen! Gött o veta dessutom att de kom ett sms från PM idag, då vet man att ett par månader med FitLine är säkrad:) kan inte vara utom, även en extra activize ha vart behövligt för extra energi:)
Passat herr krok i em oxå, myskillen!!

Skulle vart i öltältet ikväll med vänner, men fick stanna hemma med 2 hundar o barn, då syster fick åkaakut till sjukhuset! Hoppas du kryar på dig fort, tänker på dig <3

Theo kollar Spiderman, o jag ligger jämte fläkten o försöker svalka mig!
Stressad i kroppen- uppblåst o vätskefylld igen, bara på ett par timmar! Damn! Ja hatar denna stress jämt! Alltid nått!
Ska boka mig en tid hos en kinesiolog! Så vad är det?
Jo, en kinesiolog använder sig av neuromuskukära tester, eller manuell muskeltester för hitta obalanser, spänningar och blockeringar i kroppen. Sen gör man behandlingar inom främst fyra omreåden, som är: struktur-mekanik, energi-akupunktur, näring-nutrition, och mentalt-psykologiskt. Det finns en hälsotriangel som består av människans 3 delar: fysiskt (muskler, leder, skelett)
Kemiskt ( mat- näringsämnen, neurotransmittorer, hormoner)
Emotionellt ( tankar, minnen,känslor, stress) grundprincipen är att alladessaskafunka och samverka för få en balans, få man obalans på ena sidan av denna triangel, så påverkas även de andra två! Så är att!!

Nu ska jag strax nana kudden!

Adios!
Ps.. Publicerades i @bottentilltoppen på instragram idag! Spana in vettja:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards