Direktlänk till inlägg 26 juli 2014

Alltid e de nått!

Av mikaela severin - 26 juli 2014 23:45

Va på gymet i ottan, körde armpass, kan medge att de där med styrketräna innan frukost, det är inget för mig, damn! Ja hade inte alls bra pump, dålig styrka, o allmänt kände ja mig omotiverad, undra om de kanske kan bero lite på miljön? Är inte van vid ett så litet gym, delvis i en källare, inte en människa där, helt tomt och obemmannat! Näe, men e väl bara stå ut ett par veckor till! Sen e ja åter i stan på heltid:)
Sessutom i slutet av passet valde min iphone 5 att sluta fungera, ja jo lite panik när man ingen extra telefon har, men nu ha ja en ny iphone 5 i handen, säkerhetskopierad o klar!
O så lägger ipaden av istället, efter mycket om o men, så dyker de upp på displayen, att den måste säkerhetskopieras den oxå! Men trodde inte den skulle sluta fungera, mena, är två olika sim kort, olika anslutningar. .. Hmmm!
Har dessutom jobbat 8-23 så trött i huvudet, men blev en bra dag ändå på Grand Samarkand!
Nu är de sova som gäller! Spyfärdig av antirökpillret! Urk!
Theo har vart hos Sofia och Mattheus o busat i em/kväll när ja jobbat, så nöjd :)

Funderingar, tankar, om alla kunde respektera varandras liv, intressen, o att man nu väljer äta på ett visst sätt, så vore de ju absolut mycket lättare, vem vill höra en massa tjat, ät de, ät de, de är väl inte så farligt, ta nu en kaka, ät nu lite godis... Måste du träna idag, du tränar för mycket..
Tänk om alla kunde tala om för varandra att fasen va bra du e, va grym du är, vara ärliga, skippa svartsjuka, alla vet vi att har man ett mål, så kämpar man med de! Oavsett vad, om de är att , fandu är grym på fotboll, vad glad ja blir, fortsätt kämpa.. Va duktig du är på dansa, bla bla!

God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards