Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Mys, sommar, sol!

Av mikaela severin - 25 juli 2014 22:19

Värmen ute, är förjävlig för många, ja mår mestadels bra i detta väder o trivs, bara nätterna som är lite jobbiga, vrider, vänder, påslakan på, påslakan av, fläkt på, fläkt av, snurrar tio varv, somnar om, vaknar, samma visa igen! Dagarna, dom njuter jag av:) ge mig ännu mera sol, ja älskar solen! Energiboost!
Va uppe sådär vid 7,30 o käkade frulle, kurrade på i magen, tog mina mediciner, fick illamående attack i vanlig ordning, självklart champix fel!
La mig på sängen o drog på fläkten, tänke bara vila tio minuter,men vaknade o flög upp som ett skott, insåg jag hade somnat, o klockan va 10, ren panik, då ja skulle kört mot stan vid 9 för uträtta ärenden!! I med mellis, frukost till Theo, ner med matlådor i kylväskan o iväg! Theo ville börja dagen med klippning, så åkte förbi kontoret o lämnade in lite papper o sen direkt ner för klippning hos bästa Hyder!
Nöjd grabb, åh med silverfärg i håret, så blev de åka BMW cabbe tur & retur till Alvesta, Theo blev såklart bjuden på både pizza, glass & godis! Medans han mamma höll tillgodo med en cola Zero och tuggummi! Yum yum, har ändå ingen större aptit i värmen, svårt o få i mig de ja ska, så lätt match o stå över:)
Sen blev de en vända till Actic för mig, bröst & Axlar! Ja jo, de gick inte höja vikten i bänk idag, fick nöja mig med mina 50 kg, men man kan inte varje vecka öka o sätta PB, så är de bara! Men huh va grymt axelpass de blev, ökade ju faktiskt upp vikten i axelpress med hantlar, o det tog, i sista övningen för axlar ville ja skjuta mig,ögonen fylldes o ja trodde ja skulle börja lipa så ont ja hade, tog en syund o lyfta på dom armarna o ta tag i vatten flaskan!
Träffade dessutom Suwe på Actic, som idag även blev medlem! Ännu en samlad från HS familjen:)
Även Hyder " Biffen" vadäro fick passa på mig:)
Efter gymet tog jag & Theo en sväng till maxi, H&M o sen drog vi till tingsryd igen! Dax o sova, upp o träna innan frukost som omväxling, planen e vara där 06, då ja börja jobba 08!

Så godnatt:)

 
 
Ingen bild

Linda

26 juli 2014 20:58

Jag tror det var dig jag såg på new yorker.. Jag sa hej, men vet inte om du kopplade vem jag var.

mikaela severin

26 juli 2014 22:19

Röd långklänning o kollade lite smyg på mig? :)
Känner isf igen dig från någonstans men kan inte koppla var?

 
Ingen bild

Linda

26 juli 2014 23:19

Ja jag kände ju ingen dig, så var tvungen att kolla lite extra. Förlåt. Du följer mig på instagram, fruengqvist.

mikaela severin

26 juli 2014 23:30

Amen hallå mikaela i ett nötskal, tro min hjärna ha tagit semester oxå haha :)

 
Ingen bild

Linda

26 juli 2014 23:55

Haha. Har man inte sett varandra i verkligheten innan så e det svårt att placera. Min dotter sa åt mig att gå fram till dig och fråga om du hette Mikaela. Men jag vågade inte. Fast jag var nästan helt säker på att det var du:)

mikaela severin

27 juli 2014 09:04

De va ju iaf rätt :) me in real ;) haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards