Alla inlägg den 29 april 2013

Av mikaela severin - 29 april 2013 19:20

Måndag hela dagen lång, och dessutom ledig, vad kan bli bättre?

Började givetvis min morgon med sovmorgon och brakfrulle, vad kan bli bättre innan man ska ladda för ett pass på gymet?

Dock va jag lite orolig innan jag drog till gymet då jag igår kväll när Theo sa ett fult ord, vred till nacken, jäkla va det kändes, men efter en stund kändes de ok, och även imorse, men 10 min in i axelpasset så började de göra grymt ont, kunde inte vrida nacken åt nått håll, MEN smärta är enligt mig något man kan stå ut med, en streäckning är inte hela världen, så körde axel och magpasset fullt ut, kanske dock i ett lägre tempo, och på de körde jag även 60 min löpband, som resulterade i en förbränning på 1003 kcal, körde i full lutning i 30 min. Nu har deffen kommit igång på riktigt, inga fler blodsocker dippar tack! har lagat matlådor i afton, kyckling o ris o broccoli och även torskfile med ris o broccoli!

kvällens middag fick bli sallad med 100 gr kyckling! o nu ska jag pimpla i mig ett par liter vatten till! 


Vi har även hunnit vara ute i lekparken och cyklat lite, men efter 45 min så säger Theo: mamma jag gillar inte blåsten, mina händer fryser faktiskt och hela jag haha.. så fick bli legobygge inne.. en stor veranda med ett litet tak att gömma sig i fall de kommer en taurus dinosaurie:) härliga unge!


Nu tänker jag ta och natta barn, ta en dusch och hoppa i min heta one piece o inta soffläge! bli sängen tidigt, imon är jobbdag 7-14 sen laddar vi för ett sjudundrandes ryggpass och cardio :) 

De e ju trots allt valborg, så en tripp till brasan få de allt bli oxå :)


trevlig afton folket! 


 

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards