Alla inlägg den 24 april 2013

Av mikaela severin - 24 april 2013 20:06

Blev ju inte nån sovmorgon här inte, eftersom nu Theo somnade 18 igår va de till att hoppa upp 06,30 här, tur teven finns så man får vakna till innan man ska upp o fixa frulle! förmiddagen bestod mest att lite fix o tel samtal innan vi drog till gymet, kört ett gött benpass som antagligen kommer kännas imon, o så 30 min cardio på de:) så nöjd med schemat.. idag va de knäböj, raka marklyft, lårcurl, benspark, step toutch mot bänk o benlyft, magmaskin, känns super:) Är också grymt nyfiken på hur deffresultaten kommer bli, kanon hoppas jag ju på :)


idag är en sån dag jag vett extremt hungrig mellan varven, fått bli kaffe o cig o vatten mellan varven, men eftersom jag städat i 3 timmar så har jag inte kännt efter så jäkla mycket, lär vara värre imon då min dag på 600 kcal kommer, bli ju även ett spinningpass på lunchen. så imon få nog många stå ut med ett dalande humör. har ju även APT möte imon em.


Theo har vatt ute trots regn i 2,5 timme med grannarnas barn.. skönt o kunnat städa av i lugn o ro trots man sprungit in o ut på balkongen hela tiden för kolla till dom, o givetvis har de andra barnens föräldrar gjort samma:)

även hunnit med o fixa några matlådor för helgen :)


Nu bli det att krypa ner i sängen o slänga i en film o ladda för morgondagen :)




Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards