Alla inlägg den 21 april 2013

Av mikaela severin - 21 april 2013 21:21

Idag startade jag dieten, haft en sån testdag för kolla att allt är rätt o att de funkar med mattider o att jag håller en bra blodsockernivå mellan målen, o jahopp de ha funkat, förutom att jag trodde ja skulle dö lite efter cardion idag så va tvungen inta en halva banan, så nu har jag bara lagt om lite i justeringarna så fortfarande 1100 kcal:)


har ju jobbat på plan 3 idag.. alltså inte mitt ordinarie plan så haft lite udda arbetstider mot vad ja brukar ha, började med 7-14, sen rast 14-17 o jobb 17-20...   så soft att hinna med ett gympass mellan utan stress:)

på vårt plan har den turen 7-14 o rast 14-15,30 o jobb 15.30-20.30 så lite skillnad är de allt.


blev ett 80 min långt Cardiopass idag som resulterade i 1100 kcal, samma mänfd brända kcal som jag stoppat i mig i matintag idag! så till midsommar hoppas jag vara deffad o klar för ta en semester för sen hem o bygga på musklerna :) hej o hå vad de ska gå!


har sen i torsdags åkt på min period av överflöd av vätska, hur vet jag ikke, men i perioder svullnar mina ben ordentligt, fina gropar kan jag göra, o idag va de fasen inte lätt o dra på sig träningsbyxorna, o jeansen gick då ikke över vaderna imorse, knappt ja kom i skorna.. hoppas de är borta på ett par dagar, kör en kur på några dagar med uwa-ört.. faktiskt funkar de lite. 


snart bli de till krypa i bingen, ska dock häva min 3 fas protein, plocka ihop morgondagens matlådoroch  ladda för pt pass imon OCH få mitt nya schema.. nu lägger vi 3 split schemat på hyllan o kör på ett förmodligen grymt 5 split.  så mätning om ett par veckor igen :)


nu säger jag godnatt o tack för mig !


 

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards