Alla inlägg den 13 april 2013

Av mikaela severin - 13 april 2013 16:19

Började med sovmorgon till 9,30! O Theo valde sova till 10 idag! Underbar start på dagen! Blev en brakfrukost med ägg, 2 skivor hembakat bröd med ost, kalkon o kiwi o en 3 fas protein:)

Sen bar de av mot gymet för ett ben och magpass! Gick sdär enligt mig , men nöjd ändå:)
Imon satsar vi på axlar och 90 min Cardio! Bia mätningen närmar ju sig med stormsteg:) 2 kilos viktök lgger ja på nu! Se vad midjemått och mått av alla muskler blir:)

Blev en sväng till maxi oxå så Theo fick välja lördagsgodis o ja fick bunkra upp kylen med kvarg, keso o sambal olek! Känns skönt o inte ha nått sockersug, att kunna ställa fram godis till Theo utan ens vilja provsmaka, gäller ha sina mål i fokus:) onyttigheter kan slänga sig i väggen!

Nu bli de till o vila en stund, ha käkat lax, råris o broccoli! Så nu kör vi återhämtning! Jobbar ju inatt, så vila är behövligt :)

Hoppas ni får en fortsatt härlig lördag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards