Alla inlägg den 19 april 2013

Av mikaela severin - 19 april 2013 22:58

idag ha vatt en lång dag, sov endast 2 timmar i natt, svårt att komma till ro på kvällarna, mycket tankar har snurrat i huvudet sista tiden, men jag hoppas våren kan ge mig ny energi o nya tag, jobbar tok mycket just nu, men vet att de kommer va värt att i sommar o komma iväg lite istället för sitta hemma o leva på minimun lön varje eviga månad, nätt o jämt att de räcker till, sen finns de massa som ni där ute inte känner till som man hela tiden grubblar på, mina närmsta vänner o familj vet såklart vad jag har som närmar sig med stormsteg, ett stort beslut från min sida. 


så när tiden är mogen och allt känns rätt , då delar jag med mig av de hela. 


sitter här i min vanliga ensamhet o klurar på mat o allt innebär för prestera så bra som möjligt går med min träning, o de är fan ta mig inte alls lätt, få ikke alls ihop att.. well well, bara te o testa sig fram :) imon ska de lagas 14 matlådor! dvs.... 7 dagars mat intag! men innan jag fixar ihop detta bli ett rejält gympass, beeeeeen & maaaaage imon då :)) 

upplägg i tankarna bli raka marklyft, benböj, ( om nån grym snubbe vill stötta upp mig i 60 kg ) utfall, vadpress, sittande vadpress, benspark med kick, lårcurl, kabelcrunches, twist, benlyft,magmaskinen, plankan på boll och bergsklättraren:)

NU KÖÖÖÖÖÖR VI!!! ( eller hur LASSE?? ) 


Ögonen går i kors, så jag tar min röda rumpa o röda ben och går o knyter mig :)


Bjuder på 2 st videoklipp :) jag står på händerna och Filip gör chins:) såhär går de till viss del till på Hälsostudion :)



 
 


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards