Alla inlägg den 12 april 2013

Av mikaela severin - 12 april 2013 20:43

Blev ingen sovmorgon här inte, vaknade 1,5 timme före Theodor idag, låg o väntade på han skulle vakna så vi kunde morgonmysa med barnprogram! Kl 8,30 vaknade han äntlien o de blev en timmes mys innan vi gick upp o käkade frulle!

Sen va de bara att ta tag i alla viktiga samtal att ringa, efterso telefonlistan försvann i ons så tog allt 10 ggr längre tid än de borde, fick ju söka upp alla nummer!

Sen blev de förmiddagsmys med göra lerfigurer, innan lunchen stod på bordet!

Blev oxå en tur till Hälsostudion för träna, tänkte tagit de lugnt egter igår, men eftersom ja skulle till läkaren så kände ja att de få bära elle brista! Kaske få jag träningsförbud!
Men ikke när ja kom dit hade trycket gått upp till 105/82 o blodvärset låg på 148!
Trodde ju de skulle ge mig banne när ja berättade att jag kör 4 styrkepass i veckan o 3-4 konditionspass, fick som svar , bra jobbat, fortsätt träna! Men glöm ej återhämta dig nån halvtimme efter! Jaja där fck ja!

Dock ska ja dit på måndag igen! Nytt tryck o lite mer prover, de tror ja ha en iten vätskeförlust pga magen då allt emellanåt rinner rakt igenom, o så ha jag haft de sen ja låg inne, o ja erkänner ju att ja dricker dåligt ibland, iaf på jobbet, är bättre på peta i de gamla vätska än peta i mig själv! Så nu bli de o ta fram vattenflaskan på jobbet!

Körde ju idag rygg o triceps! O ja känner mej nöjd, höjt vikterna o ser fram emot måndagens bia mätning, trotsaggressioner på morgonen då 4 par jeans slängdes i förrådet o de 5e paret sprack i sidorna idag! Så baggy jeansett tag nu! Hoppas de e muskler detta o inte annat! Isf klappa ja bara mig själv på axeln;)

Theo käkar popcorn o jag dricker te, jämn fördelning, nu är de fredagsmys och Let's Dance!

Fortsatt trevlig fredag!

Av mikaela severin - 12 april 2013 09:37

2 dl havregryn
5 dl grahamsmjöl
1 dl solroskärnor ( eller valnötter )
1 dl linfrön
2 tsk bikarbonat
1 rivet äppel
1 tsk flingsalt
5 dl naturell lättyoughurt
3 msk honung ( kan minskas lr uteslutas)

Blanda de torra ingredienserna o häll i yoghurt o honung. Blanda till en kladdig smet.
Klä en brödform med bakplåtspapper, jämna ut massan i den. Grädda i 175 grader i mitten av ugnen ca 60-70 min.


Lycka till!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards