Alla inlägg den 15 april 2013

Av mikaela severin - 15 april 2013 22:52

Fick bita lite i de sura äpplet idag känns de som:( bia mätning va inte bra!! A droppat 0,9 kg muskler och ökat 0,7 i fett, o gått ner i vikt! Dock ha ju midjan minskat något,o lår, vader, armar o axlar ha växt till sig 1 cm! Jaja inget o gå unde för! Men kostomlägg och mer mat o lite mindre cardio!

Pt passet gick iaf hyffsat bra, fick ut endel aggressioner, i alla fall på slutet! Inte alla som har en pt som sparkar på bollen samtidigt som ja ligger där i plankan!! Fooookusera!!! Va nära bli riktigt arg haha!! Så fått ut en hel del idag, skivstångsrodd, rodd, chins, omvända chins, dips, press från pannan, o massa mage, boxas, kickar, plankan i olika postioner, liga i plankan o samtidigt klättra upp o ner med händerna på en step bänk är ikke heller o leka med! Men alltid lika kul o utmana sig själv:)
Så fokus ha de vatt på rygg, triceps o mage idag:)

Efter de blev de vårdcentralen, ville dock nästan skjuta den 70 åriga gubbe till läkare, va där för mitt låga blodtryckpå begäran av diskriktssköterskan, men han fokuserade bara på annat, som att kaffe höjer blodtryck, ja ja dricker ju 6-7 koppar, ja de bör du inte fördin mage, ursäkta sa ja, du sa nyss ja skulle dricka mycket kaffe? Ja jag trodde ju inte du drack mer än en kopp om dagen!!! Nähe lixom! Så 1 kopp är normal mängd?
Ja sen tittade han på mig, du kanske skulle äta upp dig 10 kilo du är rätt smal?? Tittade förvånat på han, jaha! De e ja nog inte länge till om de ska sättas muskler på plats, allt för få en någolunda halvglad min, nä å säger gubbfan. Ja hoppas inte du tränar för mycket, 1 gång veckan räcker ju! Tänkte bara snälla skjut mig eller han! Så sa bara att ja kolla mitt tryck på jobbet i fortsättningen o bli de för lågt igen ringer ja sköterskan! Tack o hej!

Sen blev e lite jobb på de!
Nu är de das o sova! Nu laddas de för en dag på Bodaborg i Sävsjö med jobbet! Årets kick off! Kul ska de bli:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards