Alla inlägg den 14 april 2013

Av mikaela severin - 14 april 2013 18:19

Dagen ha bestått av sömn 8-12 efter en riktigt tuff jobbnatt, inget sitta still där ikke! Tålamodsprövade!!
Han inte slå upp ögonen försenmor, min personliga möbel levererare kom! Bli till skruva möbler i veckan, o de om nåt kommer bli en provning för fröken Severin, hon utan just tålamod!!
Men inget Ikea skräp så förhoppningsvis har EM skickat med alla skruvar!!
Köket kommer bli väldans snyggt näralla möbler kommer på plats! O de bli vitt o svart! Bord o skänk i vitt högglans med svarta stolar! Helt i min smak:)

Har hunnit med Hälsostudion oxå idag givetvis:) söndagar = Cardio och 90 min löpband, saknade motivation när ja åkte, men när man sättr foten innanför dörren kommer den genast tillbaka:)
Imon är de dags för Biamätning, är lite smått nervös, att ja inte riktigt kommit " tillbaka" sen min långa sjukhusvistelse där ja tappade rätt mycket! Men är positiv till att de kan gå rätt Bra ändå;) så nu tar vi o levlar upp en nivå:) lika många pass, men nytt schema nya förutsättningar o nya mål:) dom behåller ja ett tag till! Men nu ger vi järnet! Mer motiverad för var dag:) Lyckliga jag som har så många själar omkring mi som ger mej stöd o motivation! O alla er på Hälsostudion, Ni är ju bara för fantastiska:)

Nu bli de kvällsmys i detta hem:)



Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards