Alla inlägg den 28 april 2013

Av mikaela severin - 28 april 2013 21:07

Har haft så fullt upp att jag inte har hunnit med bloggen i helgen!


Jobbade ju i fredags dag, åh efter jobbpasset blev de hem o börja packa efter nattning av barn, va så trött i huvudet så blev sängen direkt efter packandet. va ju trots allt upp o jobba igår morse som gällde, trots att de var min födelsedag:) men blev en bra jobbdag, blev faktisk väldigt rörd vid lunchtid då vi sitter och äter middag kom min "tants" dotter ut från rummet och började sjunga och med en fin blombucket i handen..:) verkligen uppskattat, händer ju inte så ofta att de äldre har koll på sina kontaktmans födelsedagar och dessutom ser till att man blir uppvaktad. så himla goa :)

slutade redan kl 15,30 så var bara hem och hämta mina grejor och dra till dagis och hämta fina ungen och plocka upp Nenne sen full fart till Tingsryd, hem till mor o bli lite gratulerad o få fina presenter från familjen :) sen va de bara att fixa till sig för dra till ishallen och Taifs 90 årsjubileum! faktiskt rätt kul ändå, trots jag var nykter och chaffis:) 

Träffade ju på endel man inte sett på länge, dessutom så va de väl kul o höra att folk beundrar mitt mod och framgång och ORK med träningen, många wow blev de! men klart visar mig inte ofta i Tingsryd, så alla känner väl knappt igen en sådär 18 kilo lättare! svirade iaf loss på dansgolvet en hel del!! mena man är ju ändå "tant" nu så dansband o BlackJack va väl passande :P


Idag tog jag sovmorgon till 11.30, hur gött som helst, sen va det dags för middag hos mor, Jennifer, Kristian, Joline, Dylan och Gertrud o Lasse var där:) så trevligt så, innan de var dags att packa sig hem, så vid 16 snåret lämnade vi byn och innan vi åkte hem var de ju självklart en tur till gymet som gällde, blev idag bröst och vader och 45 min Cardio:) klart nöjd:)

Eftersom alla blodsocker dimpningar i vecka ska nu de skärpas denna vecka! nu har jag fått kontrollen o nu bli de hårdaste deff ever! 

Nu ska jag ta o slänga mig på soffan en runda! 


Imon är måndag och ledig dag :) Underbart... klart de blir gym o lite fix:)


         







Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards