Alla inlägg den 29 april 2014

Av mikaela severin - 29 april 2014 19:46

Den meningen gick om o om i hjärnan under eftermiddags träningen, vid sådär 17 är de ju en hel del folk, o ja låg i situps bänken mitt i smeten, med armar uppåt o vartenda jäkel glor som fan, fick nog tillslut, va tvungen uppsöka en spegel för se vafan alla glor på, mena de flesta ser man ju dagligen o känner lixom, borde ju inte behöva det, men såg inget i spegeln, så återgår till nästa magövning, magmaskinen ute vid trappan, samma visa folk glor, vafan! Tog en funderare igen o brast i skratt! Självklart!! Mina armar är ju gaaanska hysteriskt blåa, de ser faktiskt ut som ja e brutalt misshandlad! O hela min högra arm är typ just blå! Så ja dom som inte vet vad jag gjort, dom kan ju bli aningen förvånade kanske!

Annars har dagen flytit på bra, fixat matlådor, varit på möte på personalmöte på Frösunda, vart förbi o kapat av mig halva håret, tränat axlar o mage, handlat kyckling o torsk, o ris, o lagat matlådor, o nu så ska jag själv ta o sova snart! Imon är de pw 05, sen jobb 7,30-15,15!

Har mått rätt dåligt sista dagarna, då min kropp är helt ur balans, vet inte vadsom händer med den, den gör tvärt emot vad den ska, med kosten jag äter, cardion, o träningen, så ska ja inte ens lägga på mig fett som jag ju gjort, o inte en viktuppgång på så många kilo! De är ju 2 år sen ja vägde såhär mycket! Jobbigt men ja ha enorm vilja, o ja kommer få tillbaka min form, ska bara hitta en balans!

Ha en fin kväll!

Av mikaela severin - 29 april 2014 03:17

Usch tvi! Åkte till gymet imorse, ryggpass! Jodå tog mig igenom de, men fifan vad ont de gjorde! Åh så gick ja in i en vecka med låga vikter o 20 reps! De är jobbigaste veckan enl mig...blev:
Ryggdrag 4 set 20 reps
Mts Row 4 set 20 reps
Marklyft 4 set 20 reps
Latsdrag i kabel 4 set 20 reps,
Rodd smalt grepp 4 set 20 reps
Latsdrag brett bakom nacke 4 set 20 reps
Åh 35 minlöpband!

Både Linda och Bohman hittade gymet imorse:)

Tog 30 min promenad till jobbet , samma hem! Ångras!

Har bestämt att denna veckan så bara ska kroppen i balans!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards