Alla inlägg den 30 april 2014

Av mikaela severin - 30 april 2014 21:53

Dags o smida planer igen... Though viking i stockholm.. 15 km med 20 hinder, eller thougest i Göteborg 8 km med 40 hinder! Båda lockar men eftersom ja har mer styrka än kondition, o vilja att verkligen ta mig genom ett hinder utan ge upp, så vore nog thougest en bra utmaning.. Dom har ju ringar man svingar sig i o lianer, hah, ja de jag lyckades bäst med va ju klättringen sist:) satt ju som en smäck.. Så nu kommer de övas i monkeybaren på gymet, för de e ju riktigt kul :)
Kanske ska köra båda loppen?
Någon mer som vill o våga utmana med köra dessa lopp :) ( förutom vi som redan är wexiös tuffa vikingar ) kom igen grabbar o töser:) kul utmaning:) kan jag.... Kan ni :)

Dagen har bestått av jobb, gymet o köttat ben, satan i gatans ont hade jag under o direkt efter, nu känns de bra, men kanske inte om sådär 72 timmar!!
Har vatt o spanat in brasan med Theo, som tur e är den bara sådär 200 m från dörren här:) skönt!

Bli garanterat sova nu! Jobb 7-14 imon, upp 04,30 o köra morgoncardio såklart:)

Trevlig valborg:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards