Alla inlägg den 5 april 2014

Av mikaela severin - 5 april 2014 22:14

Dessa långa pass på jobbet tar totalt dö på mig! 7,30-21.. 30 min rast på fm, 1,5 h på em! Usch! Det är vården det! Inte konstigt folk egentligen blir utbrända!
Må faktiskt liite dåligt över att veta att ja jobbar nästa helg oxå, och helgen därpå! Borde va olagligt att dom lägger så mkt helg! De hade jag INTE önskat in på mitt schema!!

Träffade på min gamla sjukgymnast på ica i em, kom in på det här med Hinderbanan ja ska springa, hon tyckte det kul, o att de ska inte vara någgra problem för mig o ta mig igenom! Berättade att ja inte löptränst mycket sen i höstas när ja sprang tjejmilen! Hon tyckte dock inte att ja skulle löpträna nått vidare inför detta, risken att ja dra på mig benhinneinflammation är stor, då jag har lätt för få det, o ja vet ju att ja inte hinner springa in de nya terrängskorna, o jag vet att mina löparskor sjunger på sista versen! De bästa ja kan göra är köra löpbandet som jag gör, o satsa på ge 110% där! För efter loppet är Ok att dra på mig in inflammation! Precis så la vi upp de inför tjejmilen, o den satt ju! Ja har skitsvårt med mina ben o springa på just löpband! Har mycket lättare för springa ute! Men ska inte ge mig på det! Loppet är inte så att jag verkligen är helt inne på vinna! Mitt mål, är att komma i mål o klara alla hinder! Thats it! Detta är en kul grej jag gör för utmana mig själv!

Nu ska jag ta min svullna mage o krypa i säng! Cheatday över! 05,00 är morgoncardio som gäller! O imon även benpass på gymet;)

Fortsatt trevlig helg:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards