Alla inlägg den 21 april 2014

Av mikaela severin - 21 april 2014 21:38

De har vatt väldigt mycket idiotiska kommentarer på sista tid, men ok, vi bloggar vidare:)
Ligger o tänker på livet i allmänhet, tänker tillbaka sådär 15 år, vad har hänt, vad har jag åstadkommit, vad har jag fått gå igenom, hur stark kan en människa bli, som varit så liten och vek? Att jag ens står på benen, o dessutom för var dag som gå arbeta sig så mycket starkare som människa. Ja ha gått igenom pest o kolera, o jag har gått igenom livets lyckligaste stund, att föda fram ett nytt liv! Ja ha fått slita för få mat på bordet, kämpa för rätten till stöd för min son, kämpat mig igenom min kropp, o alla dess bakslag, o sjukdomar, o nu sliter ja för nå mina mål, precis som vilken människa som helst, har jag ett mål! Alla dagar har inte vatt lätta, de har vart blod, svett o tårar! De ha vart framgång, bakslag o inye ger jag upp för de, kommer aldrig heller! Theo säger han ska bli stor o stark som sin mamma, shit då måste ja ligga i nu då haha!! Sötunge;)

Körde rygg o magpass idag,

Latsdrag i maskin 4 set 12 reps
Skivstångsrodd 4 set 12 reps
Chins m liite hjälp, 12, 9,8,8
Latsdrag i cablen 4 set 12 reps
Rodd smalt grepp 4 set 12 reps
Marklyft 4 set 12 reps
Hantelrodd 4 set 12 reps
Latsdrag bak nacken 4 set 12 rep

Nää nana kudden

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards