Alla inlägg den 7 april 2014

Av mikaela severin - 7 april 2014 23:09

Ja så är de, Theo slapp de ju när ja och Emma hade de, så nu är de hans tur! Stackars liten! Vatt iväg o handlat blåbärssoppa, äppeljuice, nyponsoppa, aprikoskräm, saltade riskakor & bananer! De är vad min magsjuke krabat brukar kunna få i sig!
Har idag kört 30 min pw imorse, drog sen till gymet med Jennie och körde rygg, lyckat pass! O ikväll blev de gymet igen, och kört mage & vader;)

Första dagen utan cig! Kan säga har lite smått panik, hade kunnat äta upp mig själv el nä, men ja har sånt sjukt sug att äta ett kilo godis & kakor, avlider fan snart!! Men bara till härda ut!! Vicks blue sugar free & nikotinfritt snus!! Hejja mig!

Nu ska ja sova, innan nästa vända spya k& skit kommer!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards