Alla inlägg den 27 april 2014

Av mikaela severin - 27 april 2014 20:16

Ja som de kan gå! Ha legat i sängen sen ja kom hem inatt, vart uppe o ätit bara, kan meddela att jag har 10 gånger värre ont i mina ben än efter ett grymt benpass! Ja bruka älska smärtan av träningsvärk i benen, men nu e ja fan mörbultad på riktigt! Mina knän är väldigt ömma! Mina höfter värker! Ryggslutet värker! Annars fullt ok, armarna är bara fulla med blåmärken, likaså ben o knä, brännskadade underarmar, o höft! Tro den där rampen orsakade rätt mycket:) men även om ja nu ligger här i sängen, så fick ja paket av emma & Theo när dom kom hem, o fira, de kan vi ju göra nästa helg:)

Är så grymt stolt , dags att smida planer på nytt med dom andra:) thogh viking i sthlm i aug.. Den är på 15 km ( dubbla mot igår) med 20 hinder, eller Thougest i gbg i oct.. 8 km med 42 hinder!! Få se vilken som lockar mest:))

Nu tv sen sova! Gymet imon är planen:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards