Alla inlägg den 6 april 2014

Av mikaela severin - 6 april 2014 19:43

Totalt utslagen, men nu är jobbhelg 1 av 3 gjord! Riktigt skönt!!

Morgonen va nog den värsta någonsin! Igår höjde jag ju dosen på mina piller mot rökandet, imorse tände jag en cig, 30 min efter jag tagit pillret, mådde så sjukt illa, ja åkte till jobbet med en påse i handen! Fick sitta 5 min i omklädningsrummet innan ja ens kunde byta om! Insåg bara att nu går de fan inte röka mer, o inte snusa heller! Mötte nattkollegan o slänge till han min dosa snus, för slippa se den! Dock tvingade ja i mig en halv cig efter jobbet, o en efter gymet! Käkade ikväll, tog piller 2 för dagen o tände en cig! Nu ligger ja sjukt illamående igen! Så nu bli de inga fler! Imon är ju första nikotinfria dagen, o må man såhär illa så bli de inga problem! För just nu vill ja inte ens se ciggen! Men ja har en nikotinfri snus under läppen bara för inte må så kasst, känslan av bara ha nått där hjälper mot suget! Men synd o säga att de nikotinfria är lika gott! Långt ifrån!!
Körde benpass på gymet efte jobbet, Kolhydratsladdad o uppblåst ballong! Men tryck va de! O ömma ben har jag!! Imon gå vi in på låga vikter, 20 reps! Yeah! Tråk, men ett måste:)
Ryggpass inleder veckan:)

Nu har jag gjort de allra bästa efter en lång jobbhelg, duschat, bäddat rent i sängen, och morgonrocken är på! De är underbart de!

Ha en fortsatt fin söndag! Imon njuter vi av en ledig dag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards