Alla inlägg den 8 april 2014

Av mikaela severin - 8 april 2014 21:09

Theo kräktes nån timme efter han la sig igår, 3 e gången på 4 dygn, men va verkligen rejält igår! Va 100% att de va magsjuka! Ringde o vabbade, de hade ändå inte tagit emot han på dagis! Ring massa samtal till bvc, barnmottagningen, astma& allergimottagning, 1177, alla säger detsamma, de är nog inte magsjuka, de låter mer som allergi mot mjölkprotein, eftersom han e svullen vid ögonen, och har dom typiska eksemen som vägrar försvinna! Han tålde ju inte komjölk som spädbarn, sen vid 2,5 års ålder konstaterades laktosintolerans via blodprovstagning, o nu kan han utvecklar mot de igen! Så från och med idag, så är de mjölkfritt, o soja produkter, havre har ja prövat innan, de går inte hem alls! Jag har ju oxå en svag reaktion på komjölk, samt laktosintolerans, dock visar sig bara komjölksallergin enstaka gånger om jag dricker ren mjölk ( laktosfri). Ja ha aldrig klarat av o dricka havremjölk! Ja kan baka på de, men ja klöks av smaken! O sojaprodukterna är inget alternativ för mig, då jag inte tål sojaprotein heller! Mandelmjölk o hasselnötsmjölk, nopp, är nötallergiker! Därför dricker ja väldigt sällan mjölk! De händer! Men inte ofta, de funkar i mat, o de funkar med grädde oftast! De värsta som händer på mig, är att ja får nässelugslag när ja fått i mig för mycket! Så vi kan ju inte äta samma mat nu, då Theo vill ha sojaprodukterna!

Nu håller vi tummarna att de bli kräkfri natt!
Dag 2 utan cigg o snus! Kämpigt! Fått plocka ut en hel kasse ur skafferiet med sötsaker, och kakor, kex, som emma fått gömma!

Soffan & trolljägarna nu!

Trevlig afton!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards