Alla inlägg den 26 april 2014

Av mikaela severin - 26 april 2014 23:28

Så jäkla stolt just nu! Har vatt en riktigt grym dag! Though viking 2014 i Göteborg slottsskogen är avklarad! Åh ja gick in med en jävla stark vilja, har vetat i detta i dryga 3 veckor att ja ska springa, dom andra har vetat i dryga året o kunnat träna, har inte löptränat 1 gång, inte sprungit terräng, bara prövat monkeybaren på gymet vid ett par tillfälle, ja ser det så, att ja behöver inte ligga i som fan o träna, jag har en vilja, så stark, att jag ger inte upp bara! Ska ja göra nått, då ger ja100% av mig själv, ja spenderar 6 pass i gymet i v, ja ha styrkan, jag haruthållighet! Gå på löpband i 15% lutning gör jag nästan varje dag! Ja satte 15 meter i monkeybaren utan falla! Teknik o armstyrka!
Många trodde nog inte att jag skulle klara detta! Inte ett hinder missat, inga straffrundor, o inte heller har jag innan klarat 30 armhävningar, utan göra 1 enda på knäna! De bara kom! Kan säga att de var riktigt jobbig terräng, mycket uppför/ nedför! 19 hinder! Helt klart de grymmaste jag gjort! Är fylld med blåmärken, jävligt onda knän, något stel, hur man ser ut o känner sig imon, det återstår ju att se:)

Alla har verkligen gett 100 procent idag, så grymma allihopa! Wexiös tuffa vikingar! Grymma! Linda, Sandra, Jennie, Anette, Peter, Olof, Christian och Jesper- fy fan vad grymma vi är!!

Benpass på gymet imon? Hejja :)

Av mikaela severin - 26 april 2014 01:12

Sjukt nervös! Ska sova! Haft en bra resa till Götet, en härlig dag, övernattning hos finaste Sannah & Adam! Imon är de dags för Team Wexiös tuffa vikingar att erövra slottsskogens hinderbana! Tough viking!

Så palla inte blogga!

Natti natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards