Alla inlägg den 10 april 2014

Av mikaela severin - 10 april 2014 21:26

Oj, har nog varit väldigt upptagen ett par dagar? Inte hunnit blogga ens! Har vart lite här o var, stressat runt som en fjolla för ha nått o göra så jag glömmer röksuget! Riktigt jobbigt!

I tisdags satt jag mer lr mindre i tel halva dagen, angående Theo, barnmottagning, 1177, o bvc o vårdcentral! O idag ringde läkaren på astma och allergikliniken, Theo ska testas mot mjölkprotein/ komjölk, och även pollen och djur o resterande födoämnen! Han har ätit helt mjölkfritt 3 dagar nu, o inga spyor! Sååå skönt! Läkaren sa samma som jag! Det är inte magsjuka iaf!

Körde igår 2 pass på gymet! Först axlar o mage, o sen ben! Grymt! Har ont idag! O imon har jag ännu ondare! Idag har jagjobbat 7-20,30, på em hade vi möte i en timme, sen va det obligatorisk träning på idrottskliniken för samtlig personal! 30 min spinning, o 30 min core! Riktigt kul! O ja lär nu vara ännu mer orörlig imon! Men riktigt kul o se allaså glada och nöjda, tro många va negativa när detgakom upp med ett obligatorisk träningspass, men tro de flesta av dom, tyckte de va mest kul:)

Ställde mig på vågen imorse! Smärre chock! Fyfan! De märks att jastressat o slutat röka! Vågen har ökat flera kilo! Men är ju klart vätska jalagt på med ll stress! Tyvärr lär de va jobbigt ett par v innan suget släpper av helt! Men detta fixa ja nog! 4 rök & snusfria dagar nu:) känns kanon!

Nu ska jag sova! Tidig pw imon! Typ iaf vid 06!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards