Alla inlägg den 4 april 2014

Av mikaela severin - 4 april 2014 20:03

Det är inte de minsta lätt att sluta röka, även om nu mitt sug trappats ner, ja röker knappt hälften, för de smakar illa, o ja bli fort illamående när ja röker, så medför det ju givetvis andra negativa saker, peppar peppar så har inga irritationer tagit över, humöret detsamma, men ja har de skitjobbigt med suget efter mat, kakor o godis just nu, det är hemskt! Så fort någon äter något gott i min närhet, så plågas ja inombords, de är riktigt jobbigt! Har stängt in mig så fort Theo fått en bulle, eller lite fika, för jag inte klarar se de! Ja vet ju att detta kommer försvinna, första veckorna är värst! O ja vet ja kommer få prövas rejält nu. Men ja tror på mig själv, o ja hoppas det håller. Ja har hela tiden under mina 5 månader , med kostrådgivning, o kostupplägg haft bra självdiciplin, o ja hoppas den håller sig så, men ni som känner mig, vet att ja kommer kämpa hela vägen, även om de blir tufft o ja få avstå från mycket!
Imon höjs tabletterna i maxdos, så lär inte bli mycket rökande i helgen, o på måndag är ju första nikotinfria dagen, även snuset! Så de som är inköpt nu är en dosa nikotinfritt, för ja inte ska få ren panik av inte kunna röka, o den värsta delen, att när man är röksugen, inte kunna ha nått som ersätter under läppen, bara känslan av ha något där, går inte komma undan! Tur de finns nikotinfritt! Däremot några e cig kommer inte på tal om även om de finns nikotinfritt, så är de vanan som
Måste brytas! Thats it!

Började min morgon med pw kl 05, bara för man är ledig, så finns de inga ursäkter! Deär bara göra de! Den dagen ja ska tävla, då kommer de va en tuff diet innan, å då har man bara inget val!
Käkade frulle o dök ner i soffan med en kopp kaffe! 07,15 vaknade skitungen, sen va de kört!
09,00 begav ja mig till gymet för möta Jennie, Sannah och Adam! Blev ett grymt bra armpass! 30 min cardio på det:)
Hade vägning idag med, tappat lite vätska, men är ju bara bra! Ligger ju ändå plus ett antal kilo! Så allt går bra! Satte ihop ett collage med bilder, en bild för varje månad, okt 2013- april 2014! Det är under denna tiden jag gått hos Anders, o fått hjälp med min kost! o fler månader bli det! Anders är grym på kost! åh ja trodde inte de va så stor skillnad! Tji fick ja! För ja skickade över den med vikten o fick ju svaret- där ser du! Fan vad bra!
Jaja bör nog va rätt nöjd! Även om ja är bra på gnälla haha!!

Imon bli träningsfritt från gymet! Pw på morgon bli de! O även på min rast imon! Jobbar 7,30-21 imon, o dessutom ätardag! Matlådorna är fixade, 1 med ris o kyckling.. Dock mer ris, o en sås till med mager grädde o chilisås! O en låda med lax & ugnsrostad sötpotatis!
Sen bli de väl fika på jobbet! Bli ju paj imon em! O så kommer nån smörgås med ägg o kaviar åka ner på fm frukosten o kvällsfikat! Men de bli inte tal om godis imon! Konstaterat att ja bara mår skit av allt socker!

Theo är hos stödfamiljen tills imon, ganska skönt, men ja gör ju inget vettigt för de, ligger just nu i sängen, Lets dance börjar förvisso nu!
Men ja ha konstaterat att ja faktiskt saknar en fin person!

Ha en fin kväll!


Ps! collaget med 4 bilder, är bara dagens, de stora i färg, är månadsbilderna i följd :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards