Alla inlägg den 13 april 2014

Av mikaela severin - 13 april 2014 15:03

Måste ja säga det igen, jag haaatar min mage! Vaknade 03,45 inatt, mådde illa som fan, lyckades precis sätta mig upp på sängkanten, o som tur är låg de en tom påse på golvet, för längre hann ja inte! Spytt konstant fram till 06,30, med intervaller på 3-5 minuter, så efter detta kan ja ju säga! De är inte magsjuka som ja trodde! De är min jävla mage igen! Någon form av ny inflammation, då ja känner att ja har ont i tarmar, och upp i bukspottskörteln! Men det är självläkande o magen få inte påfrestas med närmsta dygnet! Flytande föda! Så lever på vatten, wheyprotein, bcaa, glutamine o kvargsmoothie, tänkte göra lite havrevälling för få i lite kolhydrater i kroppen! Hoppas på va pigg imon! Lr ja det tänker jag vara! Dock fick jag inte jobba imon, men de är ju en säkerhetsåtgärd! Har man kräkt är det 48 timmar som gäller! O så dka det va! Man kan ju aldrig vara 100 % säker!
Har bara legat i sängen idag! Emma & Theo isolerar mig dom oxå! Likabra! Vila är bästa medicinen!

Idag är oxå 7e dagen rökfri! Fler dagar blir det:)

Ha en trevlig söndag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards