Alla inlägg den 22 april 2014

Av mikaela severin - 22 april 2014 20:37

Fick till ett pass som fan kändes idag! Kunde inte lyfta flaskan, tårarna var på väg i de sista seten! Länge sedan jag kände den sjukt grymma smärta!
Körde förutom axlar, mage & cardio!

Direkt efter gymet mötte ja upp Jennie på Ryttartorpet, va tvungna att springa i vattnet med terrängskorna, då vi fick reda på linda's skor hade blivit som bly när hon badat dom! Som tur är klarade våra testet, o vi slipper köpa nya! Men fifan va kallt om fossingarna, virat in dom i filten här hemma så dom tinar upp lite!

Allt eftersom dagen gått, så har nevrositeten lagt sig lite inför loppet, men kommer kanske tillbaka? Äh bagatell detta! Klart ja fixar detta! Ja e ju superwoman! Haha!

Nu bli de strax bingen! Morgon pw kl 05 imon, sen jobb 7-14!

Av mikaela severin - 22 april 2014 14:16

Asså ja kan inte sluta tänka o drömma om helgen, har nog målat upp värsta skräckscenariot.. Allt från några skrapsår till blodiga köttsår, att ja ligger på sjukan sydd lite här o var, o ett antal brutna ben! Asså Mikaela ge dig! Du ska springa en hinderbana, inte ett dödslopp! Men ja är väl inte den enda drömmaren! Jennie drömmer istället om hur vi hade kommit till hindret isvaken, o hoppat i klädda i aftonklänningar, ja ja vet inte vad man får allt ifrån!!

Jaja! Från det ena till det andra! 32 set axlar ska de bli på gymet idag! Få se hur de känns! Ska byta ut 2 övningar mot 2 nya, så de bli variation! Bli mage & cardio oxå!
Börjar redan kännas som de går åt rätt håll igen! Sen ja slutade med champix känns kroppen lugnare, ja sover lite bättre, ja känner inget sötsug som jag hela tiden fick slåss mot. Så nu bränner vi bort de som ja la på mig, o lite till! O röksuget, de finns lixom inte längre, ja tänker inte på de, knappt snuset! Kl är 14,15 o jag har tagit en portions snus idag!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards