Alla inlägg den 23 april 2014

Av mikaela severin - 23 april 2014 20:41

Änligen när man nästan släppt tankarna om lördag, iaf nevrositeten! Pratade av mig lite med instruktörerna på gyme't, de hade oxå fått nys om deltagandet.. Men de tror inte heller ja behöver oroa mig, jag har kondition, och jag har styrka! Kommer nog rätt långt på detta! Vill ja nåt, så finns inga hinder! Suttit o klurat på saker som hur ska jag ha håret osv... Ska ju ändå kräla under taggtråd osv,, vill ju inte fastna direkt haha!!

Va på 40 min pw vid 5 imore, sen jobb 7-14, vatt som en duracellkanin idag! Allt för inte tänka :)
Åkte till gymet efter jobbet o väntade in Jennie! Ben stod på schemat men körde bara framsida idag! Annars vet i fan o ja kan springa! Spar baksida till söndag:)
Blev ett flummigt pass! Haha!

4 set benspark
4 set knäböj
4 set benpress ( 12 smala+12 breda)
Sen hände nått, kändes som musklen skulle hoppa iväg, som manflyttade ett bråsk o de knäckte i den..
Körde 3 dropset med benspark..
Kändes skitkonstigt att gå på löpbandet , så avbröt o bestämde mig för vila benen från cardion oxå, cykla kändes oxå konstigt! Inte märkt mycket av de ikväll! Få se imon på morgonpromenaden!
Har iaf inte tid med nått nu!!!

Snart sängen! Imon är tuff dag!
Morgon pw kl 05
Frukost 06
Gymet 07.00
Läkaren 10,15
Zipp möte med BUP kl 13,30
Jobb 16-21

Bara hemo packa sen! Fredag bli gym tidigt, sen fixa några ärenden och mot Göteborg!

Nu tv o sen sängen!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards