Alla inlägg den 2 april 2014

Av mikaela severin - 2 april 2014 20:23

Undrar om jag nu i em fått lite symtom sv mina Champix, ont i vartenda led, fingrar, tår, o öron oxå, så nä det är Inte träningsvärk! Det har jag däremot i tuttarna, röven o benen! För idag blev de benpass på morgonen! Gav allt ja hade o de känns!

Börja bli lite tröttpå all hysteri när de kommer till beach 2014, tidningsr som skriver om hur man tappar dom sista 5 kilorna på 2 v.. Ät sallad o gå ner 2 kg i veckan.. Nä, de håller inte de vet vem som. Efter lika lång tid har man gått upp de igen, o kroppen har noll energi!
Jag har bestämt mig att ja kommer inte haka på beach 2014, ja väljer bort att vara benrangel en sommar, utan former, o bygger en kropp med form istället, då är den vackrare till nästa år, o dessutom förhoppningsvis redo att visas på scenen oxå!
Ja kommer bara fortsätta lyssna på Anders, han få va den som avgör hur ja ser ut i sommar, så är det när man väljer att glänsa på scenen :) en livsstil ja valt, och som jag trivs med!
O den ska oxå följas till punkt o prickar!

Har spenderat mestadels av kvällen i sängen men dags o ta sej upp, hoppas smärtan är borta imon, har ju iaf ingen feber!

Over and out!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards