Alla inlägg den 30 mars 2014

Av mikaela severin - 30 mars 2014 22:21

Ja är väldigt off idag! Seg morgon! Va uppe o läkade kl 7 o tog mitt rökpiller! Inga känningar av dom
Än i alla fall, men bara 1 dag kvar tills dosen ökas! Yeah! Fortfarande lika taggad på den fronten! Träningen är off däremot, vätskefylld allan, känner mig som en stor ballong hela jag! Men så har de vart ett par veckor.. Knas att just magen, ansiktet o ben ska svälla upp! Tappar lixom lite motivation där! Ja vet, de är så när man ökar kosten o dee muskler ja vill ha, men vetskapen av att ja tappat på benen är sjukt jobbig, för ja vet inte hur ja ska lägga upp ett bra benpass nu! O de måste ja göra fort! Har kört ganska tungt sista veckorna, så fundersr på från o med imon gå ner på lätta, 20 reps vikter i några veckor, för sen öka vikt o sänka till 12 or o sen tungt på 6 reps! Men vilka övningar ska ja köra nu? Känns som tja! Ja står still! Chins, Bänkpress, knäböj, marklyft, militärpress o utfall med stång blir kvar!! Resten, ja de få vi se!! Hoppas på lite hjälp med det!

Körde bara mage o vader idag, o 20 min cardio, ja skulle haft min vilodag idag, men kände att ja behövde detta!

Umon är ny vecka, nyare tuffare tag! Morgoncardio kl 05!

Så vi hörs!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards