Alla inlägg den 3 mars 2014

Av mikaela severin - 3 mars 2014 09:29

Fy fan för magsjuka, usch usch! Kom på bara en minut igår, va helt som vanligt när ja åkte till jobbet, för sedan bara vända på nån minut! Inte så jäkla kul o få skiten på jobbet heller! 3 spyor senare o man kunde sätta sig i bilen o komma halvvägs hem innan varningsblinkisen åkte på o spypåsen fram!
Dock måste det va en intensiv men kort magsjuka! Redan vid 15 igår blev jag fri, o inga diarrer heller! O igår kväll vid 21 åt ja ett par rostade mackor med smör o salt o ett glas osötad nyponsoppa! O de gick ner de, utan o komma upp, så nu på morgon ha ja ätit gröt som vanligt, o räknar med kunna få ner min mat som vanligt, dock kanske i lite mindre portioner! Vi få väl se!!
Imon efter 15 är mina 48 timmar passerade!! Så ja hoppas innerligt att emma o Theo slipper detta nu! Ska ju på kryssningen på ons! Men hsr dom inget fått till ons morgon! Så bör dom inget få! Händer de när jag är iväg, så händer de! De kan likaväl hända resterade 364 dagarna om året! Jaja vi få se! Tänker imon kväll vara tillbaka på gymet iaf! Så nu vilar vi ordentligt tills dess;)

Går fortfarande o irriterar mig på vissa människor!
Kan inte fatta hur man kan bete sig såhär som vuxna människor! Skrattretande!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards