Alla inlägg den 6 mars 2014

Av mikaela severin - 6 mars 2014 20:10

Då sitter man i bussen på väg hem, från Stockholm, efter en galet rolig Cinderellakryssning med jobbet! De va jevla ös! Började ju dricka redan kl 9 igår morse, småpimplade ju i stort sett hela resan upp, va lite berusad allt redan när vi anlände i Stockholm! Va bara in på båten, lämna grejorna i hytten, sen dags för kvällsbuffe, med gratis dricka! Jodå, kan bara sägaatt redan där va man mätt o rund o go!
Förfest i hytten o svira om till festblåsan, sen upp o dra järnet! Jissa om vi lyckades? Jodå! Tro de flesta av oss va rejält dragna, dansgolvet hela kvällen o natten! Kan bara säga, att vårt göng! Rockade fetast på båten! Kl 04 va man åter i hytten, för sova sådär 30 min , innan de va dags o stiga upp o käka frulle! Fortfarande berusad knallade man runt på båten, käkade pizzaslice o mådde bra, så kom bakfyllan runt sådär 13! Va bara dra en drink o några öl, o ladda om! Sitter nu på bussen hem, lagom trött, precis käkat på Burgerking i Ödeshög! Gissa om ja kommer ta avstånd från vågen närmsta dagarna! Huuh!! Tur man dansade loss några timmar!! Bli hem o vila, inte sovit mer än de 30 minuterna sen igår morse kl 04,30!
Hem till rutinerna!
Säger bara en sak! Våra resor med jobbet äger! Dom bli bättre o bättre! Galna kollegor- galet kul! Fler resor bli de! Tack alla för en riktigt trevlig o lyckad resa!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards