Alla inlägg den 18 mars 2014

Av mikaela severin - 18 mars 2014 20:18

Börja bli fett less på alla motgångar jämt o ständigt, vad krävs för att de ska gå min väg? Ja börja undra!?
Ja givetvis så har ju försäkringskassan åter igen gett avslag! Nya papper har skickats! O de allra sista beslutet tas under veckan, men de ser inte ljust ut!
Har bara jobbat drygt 1 v nu, redan totalt slut, ja hoppas innerligt att Theos rutiner håller nu! Rubbas dom igen, då gå ja i taket! Som ja kämpat o offrat mycket, något privatliv har man ju inte haft i alla fall! Dags o ändra på!

Körde ett bröst, magpass o cardio ikväll! Kändes väldigt bra, vissa vikter börjar bli lite väl lätta när man kan göra 15+ reps!
Killen brevid mig satt o kämpade så han svetten öste o han såg ut som en tomat , bröstpress på lutande bänk, han körde 6 reps på 12,5 kg, satt o gapade när jag greppade 12,5 kg o körde 12 reps! O ja kände bara.. Yes! De tar sig! Inte ofta man slår en kille! När han körde bänkpress på 30 kg lyckades han inte få upp den på 5 e repetionen i 1 a set, o stången föll åt sidan! Då blev ja mer nöjd med mina 4 set på 35 kg! Fast ja tyckte jävulskt synd om han! Alla ha vi ju vatt nybörjare!
Kan inte påstå att bröst är min starkaste muskel, tyvärr den sämsta! De ja har min styrka i biceps, o ben, rygg!

Snart dags o nana kudden! Bli pw sådär 05! O jobb 7,30-15,05!
Kan nog bli en vända på gymet på kvällen o köra axlar! Klart ett favvopass!

Fortsatt trevlig kväll folket:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards