Alla inlägg den 21 mars 2014

Av mikaela severin - 21 mars 2014 15:51

Vaknade imorse, kände mig måttligt trött o igenkorkad, tänkte bara, jävla allergi!! Haft problem med den nu i nån vecka, men packade mig i alla fall mot Jönköpting för träffa Anders på BodyNutrition! Blev både glad o ledsen på samma gång! Ha ju gått upp i vikt, är inte riktigt återställd sen kryssningen! Men de va en ökning på 0,7 kg muskler, 0,2% ( väldigt liten ökning) men tappat lite på benen tyvärr!! Så bli att lägga om benpassen! Lite lättRe vikt kanske, för muskelkontaktens skull!
Men ingen förändring på kost!
Hann inte mer än ut i bilen, mess av Anders.. Du glömde jackan, så in igen! Kör hemåt, missar första avfarten till växjö, jaja tänker, över värnamo tar samma tid, bara någon mil längre, kommer mot värnamo, o missa svänga av igen, o får köra om Ljungby! Kör bort till gymet, parkerar, då ringer telefonen! Swedbank i Jönköping! Hej du Saknar inte ditt Mastercard.. Kolla plånbok... Jodå! Då kommer ja på själv, den satte ja i parkeringsautomaten!! Faaaan 500 fattigare på ett expresskort!
Känner när ja sitter utanför gymet, att nä ja orkar inte träna, ja mår inte bra, åker hem, kommer in, Emma säger, du e glansig i ögonen.. Tar tempen.. Jomen 39 gradefs ceber, fryser som en galning, o de värker i benen.. O körde ju ben igår... Så är väl träni gsvärk... Men inte fan i tårna!! 1 med lite ris o en bcaa, kyckling gick inte få ner... Ingen matlust! 2 alvedon o sängen oja vaknar 1,5 timme senare i en svettpöl! Inte alls mysigt! Ja har inte haft feber på flera år! Kommer inte ens ihåg hur de känns!! Men nu... Vet jag iaf!! Fyy faaan!! Hoppas de går över fort!! Ikv bli soffan o lets dance!! Ja skulle jobbat, så blev det inte tyvärr! Stor förlust av pengar:(
Huuh:(

Nu ska ja sova en stund till!!

Slänger upp ett par bilder från igår, o från morgonens trip!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards